کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

پشت تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ق.ظ

پشت تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

میز کناف پشت تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

میز کناف پشت تلویزیون ال سی دی و ال ای دی | دیوارهای کناف لایه های گچی پیش ساخته شده هستند که در اصطلاح با Dry Wall نیز شناخته می شوند، این نوع دیوارها در دسته مصالح خشک قرار دارند. در طراحی دکور تلویزیون میتوانید از کناف پشت تلویزیون استفاده کنید، دکوراسیون تلویزیون جزو قسمت هایی از خانه و یا محل کار است که بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

طراحی پشت ال سی دی با کناف

 

نگاهی به صنعت دکوراسیون و دیوار کناف

صنعت دکوراسیون روز به روز در حال توسعه است و به سمت طراحی مدرن کشیده می شود، در این میان دکوراسیون داخل خانه از میزان توجه بیشتری برخوردار است. امروزه طراحی دیوارهای خانه از حالت سنتی خود فاصله گرفته است و مصالح قدیمی جای خود را به مصالح جدیدتر داده اند. در این نوشته به بررسی طراحی دیوار کناف پشت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی می پردازیم.

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که جایگزین مصالح سنتی شده است. طراحی دکوراسیون با کناف به سرعت درحال توسعه است و بسیار فراگیر شده است که یکی از مهمترین دلایل این واقعه مزایای زیاد آن است.

طراحی دیوار کناف پشت تلویزیون

دکور پشت تلویزیون ها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی اتاق پذیرایی است، بدین ترتیب باید در انتخاب نوع دکور دقت کرد تا بتوانید طرح مناسبی را پیدا کنید. در ادامه تصاویر و مدل های کناف پشت تلویزیون را مشاهده خواهید کرد که در انتخاب طرح مناسب به شما کمک خواهد کرد. دکور کناف پشت تلویزیون کمک می کند تا در هنگام تماشا کردن تلویزیون چشم هایتان اذیت نشود و همچنین باعث بزرگ دیده شدن سایز تلویزیون نیز میشود.

کناف پشت تلویزیون

طراحی مدرن دکوراسیون با بکار گرفتن کناف پشت تلویزیون

در طراحی مدرن دکوراسیون، دیوارپوش های سه بعدی دکوراتیو محبوبیت زیادی دارند. این نوع طرح ها می توانند جلوه خاصی به دکوراسیون اتاق بدهند و در حین سادگی زیبایی منحصر بفردی را نیز با خود به همراه دارند. در قدیم میزهای ایستاده تلویزیون، بیشتر در خانه ها رایج بود که باعث اشغال محیط می شدند؛ اما هم اکنون دیوار کناف پشت تلویزیون سبب شده است که ال سی دی ها و ال ای دی ها به دیوار پشتی متصل شوند.

میز ال سی دی کناف

استفاده از کناف پشت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی

یکی از دلایل مهم استفاده از  دیوار کناف پشت تلویزیون، داشتن طرح های بی شمار است. طراحی دکوراسیون با استفاده از کناف، محدود نمی شود و با کمی خلاقیت می توان طرح های دلخواه و زیبایی را ساخت.  از دیگر مزایای سیستم کناف، اجرای فرم های دکوراتیو و منحنی شکل است که بسیار کاربردی هستند و جلوه زیبایی به دکوراسیون اتاق می دهند.

دیوارهای کناف پشت ال سی دی و لذت تماشای فیلم

یکی از سرگرمی های خانواده ها گذراندن اوقات در کنار یکدیگر، هنگام تماشا کردن تلویزیون می باشد. با استفاده از دکوراسیون مدرن به واسطه کناف ها، جلوه خاصی به لحظات تماشا کردن تلویزیون خود بدهید. زمانی که مشغول تماشای برنامه های موردعلاقه خود در تلویزیون هستید، می توانید هم از دکور و هم از برنامه لذت ببرید.

با استفاده از نورهای مخفی و شب نما در طراحی کناف پشت ال سی دی به دکوراسیون اتاق استایل خاصی دهید. در هنگام شب تماشا کردن تلویزیون بسیار لذت بخش تر از قبل خواهد شد، چنان که گویی در سینما نشسته اید.

کناف پشت تلویزیون

استفاده از کناف پشت تلویزیون، عایق مطمئن صدا

اگر در ساختمان های مسکونی چند واحده و یا آپارتمان زندگی کرده باشید، می دانید که عبور صدا میان واحدها یکی از مشکلات آزاردهنده ساکنان است. برای تماشای تلویزیون اغلب نیاز است که صدای آن را زیاد کنید اما برای مراعات حال دیگر ساکنان نمی توانید به میزان دلخواه صدای تلویزیون را بالا ببرید. دیوارهای کناف این مشکل را حل کرده اند، در دیوارهای کناف میان دو پانل گچی، عایق هایی را بکار می برند که مانع عبور صدا میشود. با ساختن دیوار کناف پشت تلویزیون، دیگر مشکل صدا نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید به تماشای تلویزیون بپردازید. همچنین دیوار کناف پشت تلویزیون، به شرطی که عایق صدا باشد این امکان را فراهم می کند که از استریوها و اسپیکرهای بزرگ استفاده کنید. بدون اینکه صدایی از دیوار عبور کند.

دیوار کناف پشت تلویزیون، فراتر از یک دیوار

استفاده از کناف پشت تلویزیون، فقط به یک دیوار محدود نمی شود. دیوارهای کناف با داشتن طرح های مختلف این قابلیت را دارند که فراتر از دیوار ظاهر شوند. شما می توانید با استفاده از کناف، طرح هایی به شکل میز بسازید و یا در آن قسمت هایی را مانند طاقچه های قدیمی ایجاد کنید و از آن برای قراردادن وسیله های صوتی و تصویری دیگر نظیر کنسول های بازی و DvD player استفاده کنید.

وسیله های تزییناتی، گلدان ها، عروسک ها، وسایل یادگاری و قدیمی باارزش را در کنار تلویزیون خود بچینید و از دکوراسیون خود، هنگام تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

ال سی دی

مزایای استفاده از دیوار کناف پشت تلویزیون

دیوارهایی که با مصالح و شیوه قدیمی ساخته می شدند، ایرادهایی داشتند که در دیوارهای کناف رفع شده اند. در دیوارهای کناف برای رنگ آمیزی نیاز به ملات گچ و خاک نیست و همین موضوع سبب صرفه جویی در منابع مالی و تسریع ساختمان سازی می شود.

ممکن است دیوار کناف پشت تلویزیون، به دلایلی آسیب ببیند که جای نگرانی نیست؛ چرا که در دیوارهای کناف موقع آسیب دیدن قسمتی از آن، نیاز به بازسازی کلی نیست و می توان به ترمیم محل آسیب دیده پرداخت. دیوارهای کناف با هر نوع دکوراسیونی ست خواهند شد، کافی است طرح ها را باهم اغدام کنید و رنگ ها را مطابق تِم دکوراسیون انتخاب نمایید.

ادغام دیوار کناف پشت تلویزیون با چوب و سنگ

یکی از ویژگی های دیوارهای کناف، سازگاری آنها با دیگر طرح های دکوراسیون است. در طراحی دکور تلویزیون، می توانید دیوار کناف پشت تلویزیون را با لایه هایی از سنگ و چوب بسازید و آنها را با هم ترکیب کنید. در صنعت دکوراسیون، همانند دنیای مُد می توانید نوآوری داشته باشید و با کمی خلاقیت طرح های شیک و جدید بسازید. همچنین می توانید بجای رنگ، قسمت های داخلی کناف پشت تلویزیون را با کاغذ دیواری تزیین کنید.

طرح کناف جدید

دکور پشت ال سی دی با کناف

دکوراسیون کناف پشت تلویزیون؛ سینما در خانه

استفاده از کناف برای دیوار پشت تلویزیون های LCD و LED ، می تواند حس نشستن در یک سینما را به شما بدهد. اگر از طرفداران پر و پا قرص رسانه های تلویزیونی هستید، به شما پیشنهاد می کنم که در دکوراسیون تلویزیون خود از دیوارهای جنس کناف استفاده کنید تا هر موقع که مشغول تماشای تلویزیون می شوید، این حس را به شما بدهد که در یک سینمای خانگی نشسته اید، با این تفاوت که قرار نیست کسی از شما پول بلیط بگیرد.

امیدوارم که این نوشته، در انتخاب دکوراسیون پشت تلویزیون به شما کمک کرده باشد و توانسته باشید برای انتخاب دکور موردنظر تصمیم خوبی بگیرید.


منبع : https://goo.gl/RnSJt1/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۶
yusef haghighi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.