کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

تایل نقوش چاپی

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

تایل نقوش چاپی

تایل نقوش چاپی

تایل نقوش چاپی آنچه در گروه محصولات مخصوص سقف خواهید یافت عمدتا مربوط به متریال های قابل استفاده در سقف کاذب و یا قابل استفاده در میان سازه های کناف هستند. انواع تایل های نقوش چاپی ، آسمان مجازی و یا پتینه و دیگر محصولات که به صورت تایل قابل عرضه هستند را می توان در سازه های کلیک مرسوم در سقف کاذب به کار برد. همچنین برای سازه های کناف که با ابعاد خاص اجرا می شوند نیز می توان همان محصولات را با ابعاد و طرح های سفارشی اجرا نمود. در این گروه محصولات سعی بر آن بوده که محدوده سلیقه ای گسترده ای را پوشش دهیم که در هر گروه محصول به لحاظ تنوع طرح و رنگ به این خواسته نزدیک شده ایم.

لطفا به تصاویر اجرایی هر بخش توجه کنید. آنها می توانند ایده های ذهنی شما را بالغ تر کنند. تیم تحقیق و توسعه ردپنل در حال افزایش تعداد محصولات در این بخش و دیگر بخش های دکوراسیون بوده و به زودی تنوع بیشتری در این حوزه را شاهد خواهید بود. ارتباط خود را حفظ کنید و گاهی به وب سایت ما برگردید. همیشه منتظر کالا های جدید باشید. این کالا ها تماما در داخل کشور و توسط تیم 3d panel و همکارانمان تولید می شوند. پس بدانید که تمامی محصولات در حال توسعه هستند و امکان سفارشی سازی تمامی این محصولات بسته به ویژگی های هر کدام میسر است. فراموش نکنید که در تمامی شهر های کشورمان دوستانی داریم که در زمینه اجرا و نصب محصولات به شما کمک خواهند کرد. از بازدید خود لذت ببرید. امیدواریم که دوباره شما را اینجا ملاقات کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹
yusef haghighi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی