کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

کناف کاران

مجله اموزشی سقف کاذب کناف

پنل سه بعدی 7 دلیل انتخاب هوشمندانه

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ب.ظ

پنل سه بعدی mdf

1 -فناوری بالا در مواد تولید

در حالی که پنل های سه بعدی را تصور میکنید. ایده رایج ترین و مرسوم ترین مواد برای ذهن ما چوب است . با این حل تنها گزینه موجود در بازار چوب نیست . جنس MDF یک از رایج ترین مواد برای ساخت این پنل سه بعدی mdf است. پنل سه بعدی mdf نه تنها ظریف هستند بلکه می توان هر شکلی را به سادگی به این پنل ها منتقل کرد. دلایل پنل سه بعدی mdf در طرح های متعدد، الگوها و بافت ها تولید شده و یکی از انعطاف پذیر ترین مواد در دسترس است.اگر شما بسیار نو اورانه به این مساله نگاه میکنید ملامین نیز یک ماده مناسب دیگر برای تولید این سیستم می باشد. علاوه بر این، شما می توانید پنل های سه بعدی را برای دیوارهای خود در موادی مانند پلاستیک، سنگ، آلومینیوم، آجر، اکریلیک، فلز، چرم و غیره دریافت کنید.

2 – دارا بودن طرح های متنوع

شگفت زده خواهید شد که پنل سه بعدی mdf دیواری را در طرح های متنوع در دسترستان قرار خواهیم داد.شما میتوانید بهترین طرح های پنل سه بعدی دیواری را انتخاب کنید در انواع طرح و رنگ های متنوع که نشانه ای از طبیعت میباشد. در بسیاری از طرح ها به منظور تقلید از طبیعت طرح های سنگ، گرانیت، سنگ مرمر، پوست، سنگ آهک و حتی بیشتر استفاده شده است.

3 – طراحی ایده اتنخابی شما

اگر نمی خواهید دیوار های خود را با طرح های استاندارد از قبل تهیه شده محدود نمایید. شما می توانید برای استفاده پنل سه بعدی mdf در دیوار را با استفاده از تخیل و خلاقیت و مناسب برای طراحی داخلی شما اقدام به سفارش و تولید نماییم. شما می توانید پنل های سفارشی خود را شخصی سازی نمایید، با استفاده از بافت های چرمی و پوشش های متنوع .

4 – مقاومت در برابر اسیب

حتی با حداقل نیازهای نگهداری، پنل سه بعدی عمر بالایی داشته و سالها زیبایی خاصی به دیوارها و فضای داخلی مکان شما می دهند . مزایای دیگر این پنل سه بعدی mdf چون پوششی برای دیوارهای خشک drywall عمل میکنند و از وارد شدن هر گونه اسیب به دیوارهای مکان جلوگیری میکنند.این به این معنی میباشد که این پنل های جزع ساختارهای مقاوم بوده و فضای داخلی شما سالها در شرایط خوبی قرار خواهند گرفت.

5 – نصب بسیار سریع و آسان پنل سه بعدی mdf

اگر فکر می کنید که نصب پنل سه بعدی mdf بسیار مدرن و سخت است و وقت شما را برای نصب میگیرد ،شما اشتباه میکنید بر عکس نصب و راه اندازی بسیار ساده تر و سریع تر از آنچه که به نظر می رسد میباشد. گونه دیگر پنل های سه بعدی هستند که برای نصب از انواع کلیپس ریل و پیچ استفاده میکنند ولی نوعی که در این مقاله می خوانید نصب ان بسیار راحت بوده و بدون استفاده از گچ سیمان و پیچ قابل نصب میباشد حتی میتوانید بعد از نصب اقدام به حذف پنل سه بعدی نمایید بدون هیچ اسیبی به دیوار های مکان.

6 – پنهان کردن هر گونه اسیب در مکان شما با پنل سه بعدی mdf

پنل سه بعدی mdf نیز یکی از بهترین راه حل ها برای پنهان کردن انواع مختلف نقص ساختمان شما هستند. این سیستم می تواند سیم ها، کابل ها، دیوارهای آسیب دیده، خواص معماری زشت و اجزای داخلی بیشتری از دیوارها را پنهان کند. شما می توانید تمام نقص هایی که توسط شما و همچنین مهمان هایتان که مشاهده می کنید را پوشش دهد و اطمینان حاصل کنید که فضای داخلی شما فوق العاده زیبا و هیجان انگیز است. این ایده برای هر یک از اتاق های خود، از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، لابی، اتاق مهمان انجام شود. شما می توانید سبک مناسب را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید و فضایی ایجاد نمایید که هرگز قبل از آن نداشته بودید.

7 – کاهش هزینه ساخت و ساز با پنل سه بعدی mdf

اگر شما در حال برنامه ریزی برای بهبود وضعیت خانه هستید و می خواهید برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری و در عین حال مخاهید کاهش در هزینه های ناشی از کار ساخت و ساز داشته باشید، پنل سه بعدی دیواری راه حل مناسبی برای شما میباشد. این سیستم نه تنها به شما بهترین جایگزین برای بهبود ظاهر دیوارهای خود را می دهد، بلکه باعث می شود که کار بازسازی خود را بدون هیچ مشکلی در هزینه ها به پایان برسانید، شما می توانید طیف وسیعی از گزینه های طراحی، مواد و الگوی انتخاب کنید و فضای خود را به بهترین راه ممکن تزئین نمایید.

پنل سه بعدی mdf به طور شگفت انگیزی برای اجرای فضای داخلی شما به کار می روند. با درک تمامی مزایای پنل های سخ بعدی که در بالا ذکر شد، می توانید خانه خود را به یک مکان لذت بخش برای زندگی بدون هزینه های اضافه قرار دهید. فقط با یک ارائه (3s-panel.ir) کننده پانل دیوار حرفه ای تماس بگیرید و زندگی خود را به دیوارهای خود اضافه کنید.

اگر کسی به دنبال زیبایی داخلی خود باشد، مهمترین چیزی که باید به آن تمرکز کنید، دیوارهای داخلی است. دیوارها به طور قابل توجهی در ساختن محل تجاری یا مسکونی شما برجسته هستند. برای ایجاد دیوارهای شگفت آور ، جذاب و چشم نواز پنل سه بعدی mdf در میان بهترین گزینه ها هستند. این ها طیف وسیعی از مزایا اعم از مواد پیشرفته، نصب آسان، نیازهای نگهداری کم و غیره را ارائه می دهند. با افزودن این پنل های مدرن می توانید زیبایی فضای خود را به سادگی تغییر دهید. در اینجا ما به برخی از دلایل اصلی که باعث می شود این پانل ها دارای ویژگی های فضای داخلی مکان شما باشند، به شما ارائه کردیم.

منبع : www.3d-panel.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی